Розробка
бінарного уроку-проекту для
учнів 8-го класу
«Математика і література поруч»
Тема навчального
проекту: Математика і література поруч.
Арифметичний корінь з добутку, дробу.
В. Підпалий. Розповідь про поета.
“Матері”. Поетичний образ рідної
неньки.
Провідна ідея
навчального проекту:
«У щастя людського два рівних є крила:
Троянди й виноград, красиве і корисне»
М. Рильський
Автори проекту: учитель
математики Рокитянська Н. О., учитель української літератури Дужак Л. В.
Мета дослідження: засвоївши властивості
арифметичного квадратного кореня, навчитися обчислювати вирази, що містять
квадратні корені; знайомитися
з життєвим і творчим шляхом українського поета Володимира
Підпалого; знайти
у творчому доробку митця поезії, присвячені матері.
Задачі дослідження:
ü
Розглянути властивості
арифметичного квадратного кореня;
ü
Показати застосування
властивостей квадратного кореня до розв’язування вправ;
ü
Розширити знання та кругозір
учнів щодо української поезії;
ü
Розвивати навички користування
комп’ютерною програмою
PowerPoint;
ü
Вміти
правильно використовувати Інтернет ресурси.
Навчальні предмети: алгебра і українська література.
Учасники проекту: учні 8 класу
Рекомендації до уроку:
Підготовка презентацій-звітів творчими групами, які працювали у різних
напрямах:
ü Група «Літератори»: декламують вірші В. Підпалого, присвячені
матері;
ü Група «Математики»: Розв’язують типові завдання на застосування властивостей арифметичного
квадратного кореня
ü Група «Біографи»: ознайомлюють з біографією В.Підпалого.
Обладнання уроку: комп’ютер, ноутбук,
мультимедійна установка, екран, компʼютерна презентація до уроку.
Етапи уроку |
Хід уроку |
Слайди презентацїі |
1.Організаційна
частина. |
Епіграф уроку: 1% везіння + 99% потіння = УСПІХ Учитель: Усміхніться один одному. Адже у нас не просто урок, у нас урок-проект
«Математика і література поруч» |
Слайд 1 |
2.Повідомлення теми і мети уроку. |
Учитель: Тема
уроку-проекту : Математика
і література поруч. Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу. В. Підпалий. Розповідь про
поета. “Матері”. Поетичний образ рідної неньки. Провідна ідея
нашого навчального проекту: «У щастя людського два рівних є крила: Троянди й виноград, красиве і корисне» М. Рильський Мета і
задачі дослідження проекту Рекомендації
до уроку Протягом
уроку ми… |
Слайд 2 Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 |
3.Мотивація навчальної діяльності. |
Учитель математики: Активізація знань з алгебри: встановити
відповідність. (Після встановлення
відповідності на слайді висвітлився слайд взаємоперевірки та оцінювання) |
Слайд 6 Слайд 7 |
4. Застосування знань, закріплення вмінь і навичок при розв’язуванні вправ |
Учитель
математики: перейдемо до вивчення теми «Арифметичний
квадратний корінь з добутку, дробу» і послухаємо наших математиків, які працювали самостійно і мають бажання
розповісти про свої досягнення, отже послухаємо їх … Спробуємо тепер практично застосувати ці знання (Після розв’язування
завдань висвітлився слайд взаємоперевірки та оцінювання) Учитель укр. літератури А тепер побачимо, що за числа
ми одержали, і як вони пов’язані з наступною частиною уроку: Повідомлення
«Біографів» Учитель математики: А тепер послухаємо ще раз наших
математиків про що хочуть вони нам ще повідомити … Спробуємо тепер практично застосувати ці знання (Після розв’язування
завдань висвітлився слайд взаємоперевірки та оцінювання) Учитель укр. літератури А тепер розглянемо в творчісті
В. Підпалого тематику материнства Учитель математики: Продовжити речення: ·
64 – корінь квадратний з числа … ·
Число 72 можна розкласти на множники… |
Слайд 8 Слайд 9 Слайд 10 Слайди 11-18 Слайд 19,
20 Слайд 21 Слайд 22-24 |
5. Домашнє
завдання |
Домашнє завдання: Алгебра Опрацювати § 15, розв’язати: № 308, № 310 Українська література Знати біографію
В. Підпалого, вивчити напам’ять вірш «Матері» |
Слайд 25 |
6. Підсумок уроку |
Учитель: |
Слайд 26 |
|
Посилання на презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1z1An1bL9s8wjFqsZvMl8qaCYhoClhRG4LTWdIRtIiEU/edit?usp=sharing
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар