Тема уроку: Степінь із цілим
від’ємним показником
Мета уроку: вивчити означення та
властивості степеня з цілим від’ємним показником; домогтися засвоєння учнями змісту означення
степеня з цілим від’ємним показником; сформувати вміння відтворювати означення
степеня; навчитися розв’язувати вправи на обчислення значень виразів із
застосуванням вивченого матеріалу; розвивати математичне мислення, розвивати обчислювальні навички; сприяти вихованню
інтересу до математики
Тип уроку: урок засвоєння знань та
формування умінь застосування їх при розв'язуванні вправ.
Обладнання: технічні засоби
навчання в учителя та учнів, презентація до уроку.
Хід уроку
Етапи
уроку |
Хід
уроку |
Слайди презентацїі |
1.Організаційна
частина. |
Учитель: Усміхніться один одному. Адже працюємо
під девізом: Думаємо колективно, Працюємо оперативно, Сперечаємося доказово – Це для
всіх обов’язково. |
Слайд 1 |
2. Перевірка домашнього завдання |
Частина
домашнього завдання на слайді і учні повинні прокоментувати етапи виконання
роботи (в цей час вчитель допомагає учням правильно висловити свою думку
математичною мовою) |
Слайд 2 |
2.Повідомлення теми і мети уроку. |
Повідомлення
теми уроку «Степінь з цілим від’ємним показником» Запитання до
учнів: Які завдання сьогодні на уроці ми можемо поставити перед собою? Можливі
відповіді:
|
Слайд 3 |
3. Мотивація навчальної діяльності. |
Учитель: Де ви могли зустрітися з числами, які були б
записані за допомогою чисел, які містять цілий від’ємний показник? Відповідь: на
уроках фізики та хімії |
Слайд 4 |
3. Активізація
навчальної діяльності. |
Учитель: Активізація знань Множник, який
повторюється, називають основою степеня, а число яке показує
кількість таких множників, - показником степеня. Властивості
степеня з натуральним показником (учні формулюють властивості) Які числа називаються оберненими числами? (пригадуємо означення) |
Слайд 5 Слайд 6 |
5.
Вивчення нового матеріалу |
Учитель математики: перейдемо до вивчення теми Формулювання
означення степеня з цілим від’ємним показником (учні записують у зошит;
записують і а0=1, при а≠0; і що записи
0 0, 0 -п не мають змісту) Властивості
степеня з цілим від’ємним показником (учні при перегляді слайду повинні
побачити, що властивості степеня з цілим від’ємним показником такі ж як і
властивості степеня з натуральним показником, але звернути увагу на
властивість =за умови, що a ≠ 0, b ≠ 0) |
Слайд 7 Слайд 8 |
4. Застосування знань, закріплення вмінь і навичок при розв’язуванні вправ |
Спробуємо тепер практично
застосувати ці знання (усно учні по
черзі відповідають) Приклади розв’язування вправ з використанням означення та властивостей степеня з
цілим від’ємним показником (один учень коментує приклади розв’язків завдань
слайду, і всі разом записують в зошит) щоб зрозуміти, яку частину матеріалу засвоїли учні переходимо за
посиланням для виконання тестових завдань (5-7 хв) https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Nrm8YGaOKk269l6-fFg9B1h81ZuwXlJEt1neG6f9CE9UME9MTTJJUEQxSzdOSDExWE5XTkdDTDlaQi4u Учні, які закінчили роботу раніше можуть знайти історичну довідку в
інтернет-мережі про Рене Декарта, як математика, бо саме таку відповідь
повинні отримати під час виконання тесту. Посилання на презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1wwRvZ9twouyCU_NKgvOI7gxgAQDPBalaojxPkjWvG8k/edit?usp=sharing |
Слайд 9 Слайд 10 Слайд 11 |
Немає коментарів:
Дописати коментар